Mimo ogłoszonego stanu epidemii w Polsce wszystkie stacjonarne placówki Super-Pharm pozostają otwarte. Dla bezpieczeństwa nas wszystkich wprowadzono jednak pewne obostrzenia. Sprawdzamy, co się zmieniło.

Sieć handlowa Super-Pharm działa w formule „3 w 1”, co oznacza, że na terenie jednej placówki znajdziemy aptekę, drogerię i perfumerię. Od niedawna w placówkach SuperPharmu funkcjonuje tam też Super-Pharm Optic, oferujący profesjonalne produkty i usługi optyczne. Z wszystkich usług placówek można korzystać, jednak w związku z zagrożeniem epidemiologicznym wprowadzono specjalne prewencyjne procedury i zabezpieczenia, w celu zapewnienie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia wszystkich Klientów i Pracowników.

Wykluczenie ryzyka pojawienia się wirusa ma wspomóc m.in.:

– zabezpieczenie stanowisk kasowych osłoną z plexi, która minimalizuje kontakt Klienta i Pracownika;
– zapewnienie Pracownikom drogerii i aptek stacjonarnych masek i rękawiczek;
– ograniczenie liczby Klientów w przestrzeni Super-Pharm w zależności od powierzchni sklepu;
– czasowe wycofanie testerów kosmetyków oraz perfum;
– konieczność zachowania 1,5 m odstępu w kolejce;
– preferowane płatności kartą oraz używanie kas samoobsługowych;
– prowadzenie komunikacji przypominającej zalecenia Ministerstwa Rozwoju oraz Głównego Inspektoratu Sanitarnego dla obiektów handlowych we wszystkich kanałach, tj. plakaty wewnątrz drogerii i aptek, radiowęzeł, Social Media, newsletter do Klientów oraz na stronie internetowej Super-Pharm.

Czat z farmaceutą Super-Pharm – nowe rozwiązanie wspomagające klientów

W trosce o ochronę zdrowia Klientów i Pracowników sieć handlowa Super-Pharm uruchomiła na stronie internetowej www.superpharm.pl nową opcję – czat z farmaceutą. Dzięki tej funkcji, w zaledwie kilka minut, Klienci Super-Pharm będą mogli uzyskać odpowiedzi na pytania dotyczące podstawowej opieki farmaceutycznej.

to nowa funkcjonalność dostępna Na stronie internetowej www.superpharm.pl pojawiła się też nowa funkcja – czat z farmaceutą – została uruchomiana w celu poszerzenia możliwości kontaktu klientów z pracownikami Super-Pharm. Dodatkową zaletą jest odciążenie infolinii, działającej obecnie w trybie alarmowym zgodnie z wytycznymi. 

Zadaniem farmaceuty, który będzie do dyspozycji na czacie Super-Pharm, jest udzielanie odpowiedzi w kilka minut na pytania z zakresu:

  • podstawowej opieki farmaceutycznej;
  • dostępności leków w placówkach Super-Pharm;
  • sposobu funkcjonowania placówek Super-Pharm (bieżące godziny otwarcia, ewentualne zmiany, etc.);
  • prewencji i działania w przypadku podejrzenia zachorowania na COVID19 (zgodnie z oficjalnymi wytycznymi Ministerstwa Zdrowia).

Jak skorzystać z czatu?

Wystarczy wejść na stronę www.superpharm.pl i kliknąć w ikonę czatu, która znajduje się w prawym dolnym rogu. Po otwarciu okienka wiadomości wyświetlają się obecnie dostępni farmaceuci oraz pole umożliwiające napisanie tekstu i załączenie pliku – na przykład skanu recepty. Czat z farmaceutą ma też opcję Intercom Messenger. 

Marka zachęca do korzystania z nowego udogodnienia. Farmaceuci Super-Pharm pozostają do dyspozycji Klientów za pośrednictwem czatu w godzinach 9-17.