Gadżety reklamowe od dawna są jedną z najskuteczniejszych strategii marketingowych, a także jedną z najbardziej niedocenianych i często pomijanych przez firmy, co jest wielkim błędem. Nawet duże korporacje postrzegają prezenty dla klientów, jako kluczowy element marketingu.

Dlaczego? Otóż gadżety reklamowe budują dobry wizerunek firmy, sprawiają, że klienci stają się lojalni, są skuteczniejsze niż wizytówki, czy reklama w Internecie, a najlepsze jest to, że ich koszt jest niewielki, a dodatkowo inwestycja zaczyna się szybko amortyzować. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, poniżej szczegółowo opisujemy najważniejsze zalety prezentów reklamowych.

Prezenty dla klientów to nienachalna forma reklamy

Spersonalizowane prezenty są formą reklamy, ale nie są odbierane przez klientów jako inwazyjna reklama, ponieważ stanowią one praktyczną wartość, czego nie można powiedzieć na przykład o nachalnych reklamach w Internecie, których nie da się wyłączyć. Wręczając prezent, sprawiamy, że klient się odpręża i zapomina na chwilę, że jest to strategia reklamowa. W ten sposób będzie on znacznie bardziej skłonny do zakupu tego, co mu sprzedajemy, lub do zakontraktowania usługi, którą mu oferujemy. Jednocześnie marka jest promowana i zwiększana jest jej rozpoznawalność. Badania pokazują, że 87% użytkowników, którzy otrzymali prezent reklamowy, pamięta później markę, która im go zaoferowała.

Gadżety reklamowe wymagają minimalnej inwestycji

Kolejnym powodem, dla którego warto stworzyć strategię reklamową z wykorzystaniem gadżetów reklamowych firmowych, jest niska wymagana inwestycja, w porównaniu z innymi alternatywami.

Istnieje wiele różnych niedrogich prezentów, takich jak kubki, parasole reklamowe, koszulki i ogólnie odzież, długopisy, kalendarze, parasole – https://gadzety-reklamowe.com/section2/117-Parasole_reklamowe-1.html, breloki itp. Kubki, parasole reklamowe i koszulki są jednymi z najpopularniejszych wyborów, ponieważ są one często używane i mają wystarczająca ilość przestrzeni, aby w wyraźny sposób wyeksponować logo, czy nazwę firmy, dzięki czemu branding nie pozostanie niezauważony zarówno przez posiadacza przedmiotu, jak i osoby w otoczeniu.

Zalecamy jednak wybór upominków, które są trwałe i oryginalne, aby uzyskać najlepsze wyniki. W końcu, jeśli klient otrzyma marnej jakości prezent, raczej marka nie będzie mu się kojarzyła pozytywnie. W każdym razie wskazane jest postrzeganie zakupu takich przedmiotów jako inwestycji, która się zwróci, a nie jako wydatek.

Upominki reklamowe to długotrwały zasób reklamowy

Gadżety reklamowe firmowe zapewniają dłuższy efekt reklamowy niż tradycyjne strategie reklamowe, za które płaci się za określony czas emisji reklamy. Jako że gadżety reklamowe są praktyczne i wielokrotnego użytku, wiadomość, którą mają przekazać, zostanie zachowana znacznie dłużej.

Prezenty mogą być personalizowane w dowolny sposób

Co nie mniej ważne, każdy prezent można zaprojektować w dowolny sposób. Każda marka może spersonalizować przedmiot, dodając elementy pozwalające wyróżnić się na tle konkurencji. Krótko mówiąc, dzięki spersonalizowanym prezentom sprawiamy, że użytkownicy stają się kimś więcej niż tylko klientami, stają się oni lojalni wobec marki, a nawet sami będą nas reklamować i nie zawsze będą tego świadomi.